نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
این بار هم منچستر ولی پوگبا نه

این بار هم منچستر ولی پوگبا نه

وقتی صحبت از اهداف نقل و انتقالات یوونتوس به میان می‌آید، بازگشت پل پوگبا یکی از گزینه های مورد بحث باقی می‌ماند. با این وجود، بیانکونری ها در حال بررسی هافبک دیگری از منچستریونایتد هستند که ناامیدانه می خواهد اولدترافورد را ترک کند.

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، بانوی پیر همچنان به دنی ون دی بیک علاقه مند است، کسی که روزهای سختی را در شمال انگلستان می گذراند.

 

این مرد هلندی در تابستان 2020 با مبلغ 39 میلیون یورو از آژاکس به شیاطین سرخ رفت، اما به ندرت زیر نظر اوله گونار سولسشر به زمین می رود و تمامی رویاهای خود را از دست رفته می بینید.

 

در این فصل، این بازیکن 24 ساله تنها دو بار در تمامی رقابت‌ها بازی را شروع کرده، یکی در لیگ قهرمانان اروپا و دیگری در جام حذفی انگلیس و هیچ مسابقه ای در لیگ برتر نبوده است.

 

توتو امروز نوشت:

 

یوونتوس در حال بررسی شرایط دنی ون دی بیک بازیکن هلندی است و تصمیم دارد مذاکرات ابتدایی خود را با مدیر برنامه های این بازیکن اغاز کند.

 

البته نباید فراموش کرد که کمبود نقدینگی یووه به این معنی است که آنها اصلاً نمی توانند در بازار ریسک کنند، به همین دلیل است که افرادی مانند اکسل ویتسل و دنیس زکریا گزینه های واقعی تری در شرایط فعلی هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: